Last update

24 augustus 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dit is onze laatste update vanuit de Verenigde Staten. (Vergeet niet onze update van de dagen in Malibu . te lezen) Vanaf nu houden we onze belevenissen weer bij in ons eigen dagboek en zetten we ze niet meer op het world wide web haha.

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan om de camper in te leveren. Na al het papierwerk moesten we ruim een uur wachten op de shuttlebus naar het hotel. In de shuttlebus zaten we (hoe kan het ook anders) met een Nederlands gezin, dus onderweg hebben we onze ervaringen uitgewisseld. Eenmaal aangekomen in het hotel (dezelfde als op de heenweg) wilden we gaan relaxen aan het zwembad. Toevallig begon er op dat moment precies een huwelijksceremonie naast het zwembad en moesten we twee uurtjes wachten tot we het zwembad in konden. Daarom installeerden we ons buiten op de heerlijke banken op het terras om onze boeken uit te lezen. Om half drie verplaatsten we ons naar het zwembad en aetten we ons rustige middagje voort. Tussendoor gingen Eveline en Simone voor de laatste keer naar de inmiddels voor ons bekende drogisterij Walgreens om nog een paar Amerikaanse producten in te slaan. Rond etenstijd hebben we ons omgekleed om in het restaurant van het hotel te eten. Nu liggen we uit te buiken op de hotelkamer en bereiden we ons voor op de terugreis. Morgenochtend gaan we naar LAX voor onze vlucht die begin van de middag vertekt. Als alles goed gaat zijn we dan zondagochtend Nederlandse tijd weer op Nederlandse bodem.

We vonden het leuk om onze verhalen met jullie te delen en bedankt voor alle reacties!

Het was een onvergetelijke reis!!!

Tot in Nederland, groetjes van Marcel, Heleen, Simone en Eveline

1. Inge:
    Hoi allemaal,
    Ik heb genoten van jullie verhalen en herkende zoveel van onze rondreis, erg leuk. Een hele fijne terugreis vanuit LAX en tot snel. Liefs Inge
  2. Ruud:
    25 augustus 2012
    Ontzettend leuk en boeiend om deze avonturen een beetje met jullie mee te mogen beleven. Take care and safe flights!
    ruud
  3. Ma Huygens:
    25 augustus 2012
    De laatste reisverslagen gelezen, wat hebben jullie veel beleefd.
    Het is leuk om het te volgen.
    Ik wil nu wel graag jullie een echte knuffel geven.
    geniet nog van de laatste dagen uren, Goede vlucht en thuiskomst.
    Een stevige knuffel voor alle vier liefs (O)MA)